maxi_ta (maxi_ta) wrote,
maxi_ta
maxi_ta

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Книжники = Юристи

головна ідея цієї теми вже викладене в заголовку.
якщо у когось "нема часу" для читання "многабукафф", то може на цьому читання закінчити, бо далі не буде сказано нічого принципово-нового.

Новозаповітні "книжники" не були якимись міфічними істотами.
і ці істоти на сучасній мові називались би не інакше як ЮРИСТИ.

отже:
Ісус боровся з ЮРИСТАМИ.

Ця ідея, нажаль, широкими колами суспільства зовсім не усвідомлена.
І тому юр-факи відкриваються зараз практично у всіх вишах, і в технічних і навіть у сільськогосподарських.
А кількість Юристів на душу населення в Україні мабуть вже перевищує "найвищі світові стандарти".

Однак це для нас зовсім не Плюс, а якраз дуже навіть великий МІНУС.
Бо всі ці "юристи" поповнюють категорію "зайвих людей".

тому що:
Ісус боровся з ФОРМАЛЬНИМ законодавством задля торжества закону ЛЮБОВІ.

І треба чітко усвідомлювати, що за Формальним тогочасним ЗАКОНОМ, Христа засудили до Розпяття - ЦІЛКОМ ПРАВИЛЬНО!

Формальний закон завжди має прогалини. Формальний закон завжди можна "обійти", яким би досконалим він не був.

Судді завжди є "живими людьми" і відповідно якщо не всі, то значна їх частина, у розгляді судових справ, керується в першу чергу СВОЇМИ ВЛАСНИМИ - ШКУРНИМИ інтересами.
А зовсім не інтересами ЗАКОНУ.

Типовим прикладом Судді в українських казках є ЛИСИЦЯ яка ділила сир між двома мишенятками.

Але суддівське хабарництво не є суто-українським винаходом!
Воно проявляться завжди і всюди, де панує ІДЕОЛОГІЯ РИМСЬКОГО ПРАВА.

Формальний закон "Дискретний", а життєві ситуації АНАЛОГОВІ
(наводжу це порівняння для людей з тех-освітою)

Формальний закон не може передбачити ВСІ можливі варіанти, бо ЖИВЕ ЖИТТЯ - занадто різноманітне.

Саме тому у Сильних країнах цього світу (Великобританія, США) домінує не Формальне законодавство а ЗАКОН ПРЕЦЕДЕНТУ. Який, разом із СУДОМ ПРИСЯЖНИХ робить законодавчу базу значно більш ГНУЧКОЮ, порівняно з тими країнами, де дотримуються принципів Класичного РИМСЬКОГО ПРАВА.
(цей абзац написаний для тих, хто молиться не на Христа, а на Захід, тобто переважно для Лібералів)

колись В.І.Ульянов (ага - той самий котрий Лєнін)
сказав мудру річ:
"по закону - все правильно, але по суті - ЗНУЩАННЯ".
Нагадаю, що Володимир Ілліч був за освітою ЮРИСТ.

Ми зараз Леніна не любимо (і поділом не любимо) АЛЕ
це не означає що ми маємо "з водою вихлюпнути і дитину".

Тобто будь-який мислитель (навіть якщо це злий геній) завжди мав у свому активі і певну кількість ПРАВИЛЬНИХ ДУМОК.
І ці правильні думки не варто викидати на смітник разом із загалом-неправильною Ідеологією, яку проповідував цей чоловік.

Ну хіба можна придумати в наш час, в час тотальної Дебілізації і Профанації НАУКИ і Навчання, в час тотального зомбування і свідомої Дебілізації населення, щось більш мудре і актуальне, ніж той же таки Ленінський лозунг:

"Вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
ви зрозуміли, дебіли?"
(ці абзаци були написані спеціально для Комуністів і Соціалістів, якби такі раптом прочитали цю тему)

Нелюбов до формального законодавства виражена і в давніх Українських приказках:
Закон - як дишло, куди повернеш, туди й вийшло.

Антиюридичні аргументи є і у байках Глібова, які теж побудовані на підставі Народної Мудрості:
"пішов писать до Крайового (судді), що обдурив його наш писар волостний".

Анти-юридичні гасла існували і в ту епоху, коли жив Христос, в часи АНТИЧНОСТІ.

Не Він один бачив небезпеки з боку "формального законодавства".

Ось вираз, який нам відомий ще з Античності, з часів, коли ІДЕОЛОГІЯ (я наполягаю на цьому слові) РИМСЬКОГО ПРАВА ще тільки формувалася:

"Друзям - ВСЕ, ворогу - ЗАКОН!"

Тобто закони написані ДЛЯ ВОРОГІВ.

А для друзів (ближніх) - закон ЛЮБОВІ.

Тож памятаймо:
Христос вигнав з ХРАМУ не тільки ТОРГОВЦІВ, але і ЮРИСТІВ!
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments